Logi sisse:/Войти:/Log in:

TICKET TO RIDE EUROPE

39,90€

настольная игра

Me töötame tellimustega ja müüme seda, mis kohe olemas (Tarne üle Eesti 2-5 tööpäeva). Täpsustage kauba mis on kohe olemas!

 


KUUM OSTUNÄDAL!

Ticket to Ride on lõbus ning põnev rongimäng Põhja-Ameerikas. Mängijad omastavad vagunikaartidega erinevaid raudteid ning korjavad piletikaartidega punkte. Lihtsus ning kiirus teevad selle paljude lemmikuks.

TootjaDays of Wonder
Mängu kestvus60 min
Mängijate arv2-5
Age mängijaid8+

Edinburghi kivistelt mäenõlvadelt Konstantinoopoli päikeseliste sadamateni, Pamplona
tolmustelt tänavatelt Berliini tuulisesse raudteejaama – Reisipilet Euroopa mängulaiendiga
viib sind rongiga sajandivahetuse suurlinnadesse.
Kas sa leiad julguse läbimaks Šveitsi pimedaid tunneleid? Sõitmaks Musta mere praamidel?
Või püstitamaks kauneid rongijaamu vana impeeriumi hiiglaslikesse pealinnadesse? Järgmine
liigutus võib sind teha üheks Euroopa suurimaks raudteemagnaadiks!
Pakkige oma kohver, lehvitage pakikandjale ning ronige peale!
2 - 5 mängijale
Vanuses 8+
30-60 minutit

Mängu osad

1 Euroopa kaart
240 värvilist vagunit (45 igast värvist: sinine, punane, roheline, kollane ja must, lisaks veel mõned asendusvagunid igast värvist)
15 värvilist rongijaama (kolm vagunite värviga ühtivat)
158 piltkaarti:
5 puidust punktimärki (üks erinev värv igale mängijale)
1 reegliraamat
1 firma Days of Wonder internetimängu ligipääsukood (asub reeglistiku taga)
Mängu ülesseadmine
Aseta mängulaud laua keskele. Iga mängija võtab omale valitud värvi 45 vagunit, kolm
sama värvi rongijaama ning vastava punktimärgi. Iga mängija asetab punktimärgi
laua ümber jooksva punktiraja algusesse . Kui mängija saab mängu käigus
punkte, liigutab ta sellele vastavalt ka oma märki.
Sega Vagunikaardid ning jaga igale mängijale alustuseks 4 kaarti . Aseta
ülejäänud pakk mängulaua lähedale, pööra pealmised viis kaarti õigetpidi ja lao nad
üksteise kõrvale .
Aseta Euroopa Ekspressi lisakaart ja viitekaart mängijatele meeldetuletuseks õigetpidi
mängulaua kõrvale .
Võta piletikaardid ning eralda neist pikamaa piletikaardid (kuus sinise taustaga piletikaarti). Sega need kaardid ning jaga igale mängijale üks
Aseta allesjäänud tagasi karpi ilma, et keegi neid näeks.
Nüüd sega tavaliste piletikaartide (lühikesed teed tavalise taustaga) pakk, jaga igale mängijale kolm kaarti ja aseta ülejäänud pakk mängulaua kõrvale
.
Nüüd on mäng alustamiseks valmis.



110 vagunit: 12 igast värvist, lisaks 14 auruvedurit
6 pikamaa piletikaarti sinise
taustaga
46 piletikaarti
1 viitekaart
1 Euroopa Ekspressi lisakaart
pikima pideva tee eest
40 tavalist piletikaarti
Märkus: Selle sarja esimese mänguga tuttavad mängijad peaksid
keskenduma uutele reeglitele: praamid, tunnelid ja rongijaamad.


2

Mängu alustamine


Enne esimese käigu tegemist peavad mängijad valima välja piletikaardid, mille nad endale hoiavad. Alles peab jätma vähemalt kaks piletit, kuid
võib jätta ka rohkem. Tagasiantavad piletikaardid asetatakse teistele näitamata tagasi karpi. Nende seas võib olla nii tavalisi kui pikamaa piletikaarte.
Endalehoitavad piletid jäävad mängu lõpuni mängijate kätte.
Mängu eesmärk
Mängu eesmärgiks on koguda võimalikult palju punkte. Punkte saab järgmiste tegevuste eest:
Kahe kõrvutiasuvate linnadevahelise tee omastamisel;
Lõpetades piletikaardil (kaartidel) kirjasolevate kahe linna vahelise(d) pideva(
d) tee(d);
Lõpetades pikima pideva tee võitmaks Euroopa Ekspressi lisakaardi;
Ning iga mängu lõpus kasutamata jäänud rongijaama eest.
Mängija kaotab punkte, kui ta ei suuda lõpetada kättejäetud piletikaardil
(kaartidel) kirjasolevat teed (teid).
Käigukord
Mängu alustab oma elu jooksul kõige rohkem Euroopa riike külastanud mängija.
Seejärel jätkub mäng päripäeva. Oma käigu ajal peab mängija tegema ühe (ja ainult
ühe) järgnevast kolmest tegevustest:
Vagunikaardi tõmbamine – Mängija võib tõmmata 2 vagunikaarti (või ainult ühe, kui
ta võtab õigetpidi olevate kaartide seast veduri. Vaata Vedurite erireegleid.)
Tee omastamine – Mängija võib omastada mängulaual oleva tee, tuues mängu
värvi ja arvu poolest sobiva Vagunikaartide komplekti ning asetades seejärel ühe
oma värvilise vaguni igale tee tühimikule. Pärast seda nihutab ta oma punktimärki
vastavalt saadud punktidele punktirajal edasi.
Piletikaartide tõmbamine – Mängija tõmbab kaardipaki pealt 3 piletikaarti. Ta peab
neist vähemalt ühe alles jätma.
Rongijaama ehitamine – Mängija võib ehitada rongijaama ükskõik millisesse linna,
kus seda juba ei ole. Esimese rongijaama ehitamiseks paneb mängija mängu ühe
ükskõik mis värvi vagunikaardi ja asetab oma rongijaama soovitud linna. Teise jaama
ehitamiseks on vaja kaht ning kolmanda ehitamiseks kolme sama värvi kaarti.
Vagunikaartide tõmbamine
Vagunikaarte on kaheksat tüüpi – igat tüüpi 12 ja 14 vedurit. Igale erineva värvusega
Vagunikaardile vastab laual mitmeid linnadevahelisi teid – lilla, sinine, oranž, valge,
roheline, kollane, must ja punane.
Mängija saab oma käigu ajal võtta soovi korral kaks vagunikaarti. Kumbki neist kaartidest
võib olla võetud õigetpidi oleva viie kaardi seast või tõmmatud pimesi pakist. Laualt viie seast valides peab ta koheselt tõmbama pakist sellele
asenduse. Kui mängija valib viie kaardi seast veduri, jääb see sellel käigul tema ainukeseks tõmmatavaks kaardiks (vaata Vedurid).
Kui viiest kaardist kolm on vedurid, pannakse kõik viis kõrvale ning asendatakse pakist uutega.
Mängija käes olevate kaartide arv ei ole piiratud. Kui kaardipakk saab tühjaks, segatakse kõrvale pandud kaardid uueks pakiks. Kaarte tuleks segada
põhjalikult, kuna enamasti pannakse kaardid mängu komplektidena.
Ebatõenäolisel juhul, kui pakk on tühjaks saanud ning kõrvale pandud kaarte ei ole, kuna mängijad on enda kätte liialt palju kaarte kogunud, ei saa
mängija vagunikaarti võtta, vaid peab omastama mõne tee, tõmbama piletikaardi või ehitama jaama.



3

Vedurid
Vedurid on mitmevärvilised ning käituvad mängus vabalt valitud kaartidena.
Vedurikaardi võib mängu tuua ükskõik mis värvi vagunikomplektiga. Nad on vajalikud ka praamiteede omastamisel
(vaata Praamid).
Kui mängija valib viiest õigetpidi olevast kaardist vedurikaardi, on see ainuke kaart, mille ta sellel käigul võtta saab. Kui vedurikaart juhtub asendama
just võetud kaarti või kui vedur on juba viie kaardi seas, kuid teda ei võeta esimesena, ei saa seda võtta teise kaardina.
Juhul kui mängijal on piisavalt õnnelik käsi ning ta tõmbab pimesi pakist esimese kaardina veduri, loeb see ikka ühe kaardina ja ta saab võimaluse
võtta ka teine kaart.
Teede omastamine
Tee on pidev rida värvilistest tühimikest (mõnel juhul hallidest tühimikest)
kahe naaberlinna vahel. Tee omastamiseks peab mängija tooma
mängu komplekti kaarte, mis nii värvilt kui arvult sobivad tühimikega
valitud tees.
Enamus teid nõuavad omastamiseks teatud tüüpi kaarte. Vedurid võivad
alati asendada ükskõik mis tüüpi vagunit. (vaata Näide 1).
Halli värvi teid võib omastada suvalise sama värvi komplektiga (vaata
Näide 2).
Tee omastamise järel asetab mängija igale tee tühimikule ühe oma plastvaguni.
Kõik omastamisel kasutatud kaardid pannakse kõrvale. Seejärel
liigutab mängija oma punktimärki saadud punktide võrra vastavalt
Punktitabelile lk 7.
Mängija võib omastada ükskõik millise vaba tee laual. Ta ei pea ühendama
neid varem omastatud teedega.
Käigu ajal peab mängija omastama tee kogu pikkuses. Näiteks ei saa
asetada kolme tühimikuga teele kahte vagunit ning oodata kolmanda
panemisega järgmise käiguni.
Ühe käigu ajal saab omastada vaid ühe tee.


Kaksikteed
Mõned linnad on ühendatud kaksikteega. Nende teede tühimikud on paralleelsed ning tühimike arv kahe
linna vahel on arvuliselt võrdne. Üks mängija ei saa omada mõlemat samade linnade vahel olevat teed.
Teed, mis on osaliselt paralleelsed, kuid suunduvad erinevatesse linnadesse, ei ole kaksikteed.
Märkus: Kahe või kolmekesi mängides, saab kasutada vaid üht kaksikteest. Mängija võib omastada ükskõik kumma kahest
linnadevahelisest teest, kuid teine tee on sellisel juhul teistele mängijatele keelatud.
Kolme tühimiku pikkuse sinise tee Näide 2
omastamiseks võib mängija tuua
mängu järgnevad kaardikombinatsioonid:
Kolm sinist kaarti;
Kaks sinist kaarti ja ühe veduri;
Ühe sinise vaguni ja kaks vedurit;
Või kolm vedurit.
Näide 1
või
või
või
või
või
Kahetühimikulist halli teed võib
mängija omastada, tuues mängu
Kaks punast kaarti;
Ühe kollase kaardi ja ühe veduri;
Või kaks vedurit.
Kaksikteed Paralleelsed teed
Praamid
Praamid on erilised hallid teed, mis ühendavad naaberlinnu
veekogu kaudu. Need tunneb lihtsalt ära veduripildi (piltide)
järgi vähemalt ühel tee tühimikul.
Praamitee omastamiseks peab mängija tooma mängu ühe
vedurikaardi iga veduri pildi kohta tee tühimikel ning lisaks vastava arvu
sobivat värvi vagunikaarte.

Tunnelid
Tunnelid on erilised teed, mille tunneb kergelt ära silmapaistvate tunnelimärkide ning igat
tühimikku ümbritseva iseloomuliku joone abil.
Tunnelid teeb eriliseks see, et mängija ei saa kunagi täiesti kindel olla, kui pikka teed ta parasjagu
omastama hakkab!
Tunneli omastamise katseks peab mängija panema mängu selleks vastava arvu kaarte. Seejärel
pööratakse ümber kolm vagunikaartide paki peal olevat kaarti. Iga ümberkeeratud sama värvi kaardi kohta,
mis tunneli omastamiseks kulutati, peab mängija lisama komplektile ühe sobiva vagunikaardi (või veduri).
Alles siis saab mängija tunneli edukalt omastatud.
Kui mängijal ei ole sobivat vagunikaarti lisada (või ei soovi ta seda teha), võtab ta kaardid tagasi kätte ning
tema käik lõppeb.
Käigu lõpus pannakse kolm tõmmatud kaarti kõrvale.
Tuleb meeles pidada, et vedurid on mitmevärvilised vabalt valitud kaardid. Seega sobib iga tunneli omastamise tõttu tõmmatud vedurikaart automaatselt
väljakäidud kaardikomplektiga, mistõttu peab mängija lisama komplektile ühe kaardi.
Kui mängija üritab omastada tunnelit ainult vedurikaartidega, peab ta lisama kaardi (mis sellisel juhul peab olema vedur) vaid juhul, kui kolme tõmmatud
kaardi seas juhtub olema vedurikaart.
Haruldasel juhul, kui tunneli omastamisel on nii pakis kui ka kõrvalepandud kaartide seas vähem kui kolm kaarti, võetakse vaid olemasolevad kaardid.
Kui kaarte koguvate mängijate tõttu ei ole vaba ükski kaart, saab tunneli omastada riskimata uute kaartide lisamisega.
Smyrna ja Palermovahelise praamitee omastamine nõuab
nelja sama värvi vagunikaarti ning kahte vedurit.
Madridi ja Pamplonat ühendavad kaks
paralleelset tunnelit - must ja valge
Tõmmatud kaardid
Näide 1
Tuues mängu 2 punast kaarti, tõmmati üks
punane kaart: Vaja on veel üht punast kaarti
Tõmmatud kaardid
Näide 3
Tuues mängu 2 vedurikaarti, tõmmati üks vedur:
Vaja on veel üht vedurit
Tõmmatud kaardid
Näide 2
Tuues mängu 2 rohelist kaarti, tõmmati üks
vedurikaart: Vaja on veel üht rohelist kaarti
Piletikaartide tõmbamine
Mängija võib kulutada oma käigu piletikaartide tõmbamiseks. Selleks tõmbab ta piletikaartide pakist pimesi
kolm uut kaarti. Kui kaarte on jäänud pakki vähem kui kolm, võtab mängija vaid saadavalolevad kaardid.
Mängija peab enda kätte jätma vähemalt ühe kaardi, kuid võib endale hoida kaks või kõik kolm. Tagasipandavad
kaardid asetatakse kaardipaki alla. Alleshoitud piletikaardid jäävad mängu lõpuni mängija kätte. Hilisematel
piletikaartide tõmbamisel ei ole võimalik neid ära anda.
Piletikaardil nimetatud linnad esindavad mängijate reisisihte. Need kaardid võivad lõpuks osutuda nii punktilisadeks
kui ka –trahvideks. Kui mängija on mängu lõpuks tekitanud enda plastvagunitest kaardil märgitud linnade
vahele pideva tee, liituvad ta punktisummale kaardil märgitud punktid. Kui ta ei ole mängu lõpuks linnu
ühendanud, kaardil olevad punktid lahutatakse.
Piletikaardid hoitakse mängu lõpuni saladuses. Mängija käes olevate piletikaartide arv ei ole piiratud.
Rongijaamade ehitamine
Rongijaam lubab omanikul kasutada ühte ning ainult ühte teisele mängijale kuuluvat
teed, mis tuleb linna või viib sellest välja, et aidata tal ühendada piletikaartidel
olevaid linnu.
Jaamu saab ehitada ükskõik millisesse vabasse linna isegi juhul, kui selle ümbruses
ei ole ühtki omastamata teed. Kaks mängijat ei saa kunagi mõlemad ühte linna
jaama ehitada.
Mängija saab käigu jooksul ehitada maksimaalselt ühe ning mängu jooksul kokku
kolm jaama.
Esimese jaama ehitamiseks paneb mängija mängu ühe suvalise vagunikaardi ning
asetab rongijaama soovitud linna peale. Teise jaama ehitamiseks paneb mängija
mängu kaks sama värvi vagunikaarti ning kolmanda ehitamiseks komplekti kolmest
ükskõik millisest samast värvist vagunist. Nagu tavaliselt, saab ka jaama ehitusel
asendada vagunikaarte veduritega.
Kui mängija kasutab üht jaama ühendamaks mitut piletikaartidel olevat linna, peab ta kõigi kaartide jaoks kasutama sama teed. Rongijaama omanik
peab alles mängu lõpus otsustama, millist teed ta kasutada tahab.
Mängija ei ole kohustatud jaamu ehitama. Iga kasutamata jäänud jaama eest saab ta mängu lõpus neli lisapunkti.
6
Jaama hind
Jaam Hind
1.
2.
3.
=
=
=

Mängu lõpp
Kui ühe mängija värviliste vagunite arv jõuab kahe või vähemani, saab iga mängija, nimetatud mängija kaasa arvatud,
teha ühe viimase käigu. Seejärel mäng lõppeb ning kõik mängijad arvestavad kokku oma punktid.
Punktide arvutamine
Mängijad peaksid olema ära märkinud juba omastatud teede
eest saadud punktid. Et vigade puudumises kindel olla,
võib iga mängija teede eest saadud punktid uuesti kokku
lugeda.
Seejärel avavad mängijad kõik oma piletikaardid ning
lisavad piletikaartidest saadavad punktid oma kogusummale.
Kõik lõpetamata teedega piletikaartidest saadavad
punktid lahutatakse mängija lõppsummast.
Iga jaam lubab omanikul kasutada üht (ja ainult üht) teisele
mängijale kuuluvat teed selle linna teedevõrgustikus, et
lõpetada piletikaardil kirjasolev tee. Kui mängija kasutab
sama jaama mitme piletikaardi jaoks, peab ta kõikide kaartide
jaoks kasutama sama teed.
Iga kasutamata jaam mängija varudes lisab talle neli punkti.
Viimaks saab mängija (või mängijad), kellel on laual pikim pidev tee, 10 punkti Euroopa Ekspressi eest. Teepikkusi hinnates ja võrreldes võtta
arvesse vaid sama värvi plastvagunitest pidevad teed. Pidev tee võib teha ringe ning läbida korduvalt ühte linna, kuid sama teed ei saa sama pikima
tee arvestamisel korduvalt kasutada. Ka jaamad ning läbi selle ka kaasmängija teed võivad võimaldada läbipääsu, kuid nende teede vagunid ei
lähe pikima tee arvestamisel arvesse. Kui mitmel mängijal on sama pikk tee, saab igaüks neist 10 punkti Euroopa Ekspressi kaardilt.
Mängija, kellel on kõige rohkem punkte, võidab mängu. Kui kahe mängija punktid on võrdsed, võidab mängija, kellel on rohkem lõpule viidud
piletikaarte. Ikka veel püsiva viigi korral võidab mängija, kes kasutas mängu jooksul vähem jaamu. Kui isegi siis on mängijad veel viigis, võidab
mängija, kellele kuulub Euroopa Ekspressi kaart.
7
iga jaam
4 punkti
Lõpppunktid
2 või vähem plastvagunit
mängija varudes on
märguanne mängu
viimaseks käiguringiks.
Kui mängija omastab tee, saab ta koheselt punktitabelis
näidatud arvu punkte lähtudes tee pikkusest.
Punktid
1
2
4
7
1
2
3
4
Tee pikkus
15
8 21
6
Algpunktid Piletikaartide lisapunktid +4 punkti iga allesjäänud
jaama eest
Euroopa Ekspressi
lisapunktid
Lõpp-punktide arvutamine
TTR2 europe rules EST:TTR2 europe rules EN 17/04/08 18:14 Page 8
Võrgumäng
Siin on sinu Days of Wonder kodulehe ligipääsukood:
Selle kasutamiseks külasta lihtsalt kodulehte: www.ticket2ridegame.com ja vajuta nuppu „New Player Signup.“ Seejärel järgi juhendeid ühinemaks
meie suurepärase mängijate sõpruskonnaga, kus sa saad kontrollida oma oskusi kaasmängijate vastu üle kogu maailma 24 tundi päevas.

Esitage küsimus

Ei vaja registreerimist

Esitage küsimus, ei vaja registreerimist, vastatud küsimused. kui te siiani pole oma küsimusele vastust leidnud, kasutage allolevat vormi, et esitada meile oma küsimus meie kaupade kohta

(valikuvõimalus)
*(Tahan olla teadlik kui vastus on valmis)

Hetkel pole ühtegi ülevaadet

Kirjutage oma ülevaade

Kirjutage oma ülevaade

Related Products

Яндекс.Метрика

Demo Options