Logi sisse:/Войти:/Log in:

Jungle Speed

18,70€

Me töötame tellimustega ja müüme seda, mis kohe olemas (Tarne üle Eesti 2-5 tööpäeva). 
Täpsustage kauba mis on kohe olemas!

 Правила: ET, LT, LV, RUS.

TootjaAsmodee
Mängu kestvus10 min
Mängijate arv2-10
Age mängijaid7+

Selles kiires mängus aitavad sind vastaseid võita vaid kärme mõtlemine ja välkkiired refleksid. 
Sinagi võid ühineda miljonite entusiastlike Jungle SpeedTM mängijatega... kui vaid julged!

Jungle Speed ® on lauamäng 2 kuni 10-le (või
isegi enam) mängijale vanuses 7 ja rohkem.
Ajalugu
Jungle Speed leiutati
umbes 3000 aastat
tagasi lähistroopilises
Spidopotaamias Abouloubou
hõimu poolt.
Abouloubou hõim valis oma pealikud traditsioonilise
eukalüptilehtedest mänguga, mida pühendati salamisi edasi
põlvest põlve, kuni viimased Abouloubou hõimu järeltulijad, Tom
ja Yako, selle maailmale avaldasid.
Džungliseadus
Mängu eesmärgiks on olla esimene mängija, kes kõigist
oma kaartidest lahti saab ning seeläbi Abouloubou
pealikuks kuulutatakse.
Ettevalmistus
Kõik 80 kaarti jagatakse võimalikult võrdselt
pimesi mängijate vahel. Mängijad ei jälgi
seda, et säilitada tseremoonia saladus.
Tootemisammas asetatakse laua keskele
ning kõik mängijad kummardavad austuse
märgiks selle poole.
2
Abouloubou murre
Reeglites kasutatakse järgmisi sõnu:
• Tõmbamispakk: iga mängija ees
olev tagurpidi kaardipakk;
• Ladumispakk: iga mängija ees olev õigetpidi
kaardipakk;
• Pada: tootemisamba all olev kaardipakk;
• Duell: kiirusvõistlus kahe või enama mängija vahel.
Mäng algab
Alustades jagajast pöörab iga mängija oma
pealmise tõmbamispaki kaardi ümber ning
asetab selle ladumispakile. Kaardid tuleb
ümber pöörata teiste mängijate poole, nagu
kirjeldatud näidetes. Mäng jätkub päripäeva.
Mängijad võivad kasutada vaid üht kätt kaartide
ümber pööramiseks. Teist kätt ei tohi kasutada,
kuid seda võib hoida tõmbamispaki peal.
Mitte nii viisi!
Sedasi !
3
Duell
Kui kahel mängijal juhtub ladumispaki peale sattuma
samade sümbolitega kaart (hoolimata värvist), toimub duell.
Mängija, kes haarab esimesena tootemisamba, võidab.
Teised mängijad ei tohi vahele segada.
Kaotanud mängija peab võtma nii vastase kui ka
enda ladumispaki ning kõik kaardid pajast. Need
asetab ta enda tõmbamispaki alla.
Mäng läheb edasi duelli kaotanud mängija kaardi
tõmbamisega.
Mõnikord võib duell erikaardi (vt. all) tõttu hõlmata ka
rohkemaid mängijaid. Nagu ka enne, võidab mängija, kes
saab enda kätte tootemisamba.
Kui kaotajaid on mitu, võtavad nad enda ladumispaki
ning võitja jagab oma ladumispaki ning paja sisu
kaotajate vahel enda äranägemise järgi.
Duell võib aset leida suvalisel hetkel, kui laual on nähtaval
kaks sama sümboliga kaarti.
Ole ettevaatlik! Mõned kaardid erinevad vaid õige pisut.
Duell on kiiruse testimine, mitte jõuproov!
Kui tekib vaidlus, kes esimesena tootemisammast puutus, ei ole mõtet
seda ahvide kombel kangutama hakata. Võitja on mängija, kellel
puutub rohkem sõrmi vastu sammast. Viigi korral võidab mängija, kelle
käsi hoiab sammast madalamalt. Juhul kui tootemisammas kogemata
laualt maha pillatakse, duell katkestatakse ning mäng jätkub.
4
Eksimused
Tootemisammas on püha. Eksimusi selle vastu tuleb karistada.
Mängija, kes haarab põhjuseta samba, peab alandlikult võtma kõigi
mängijate ladumispakid ning paja sisu. Kui mängija peaks samba
ümber ajama või maha kukutama, karistatakse teda samamoodi.
Erikaardid:
Erikaardid ei põhjusta duelle, vaid muudavad mängu kulgu.
Siss epoole suunatud nooled:
Kõik mängijad üritavad
tootemisammast haarata.
Võitja paneb kõik oma ladumispakis
olevad kaardid patta ning jätkab
mängu kaardi tõmbamisega.
Värvilised nooled:
Selle kaardi tõmbamise hetkest ei
põhjusta duelle mitte samasugused
sümbolid vaid samad värvid. See
tähendab, et duell võib alata kohe.
Kaardi omadus kaob (ehk
siis duelle põhjustavad
taas sümbolid), kui juhtub üks kolmest:
tootemisammas kukub ümber, algab duell või
pööratakse ümber uus erikaart.
O l l a l a a
A i a i a i a
5
Välj apoole suunatud nooled:
Kõik mängijad pööravad
oma tõmbamispaki pealmise
kaardi korraga ümber.
Kui mõne mängijate kaardid
juhtuvad samad olema, toimub
duell. Kui ei, jätkab mängu
mängija, kes erikaardi tõmbas.
Märkus: Üks mängijatest võib lugeda kolmeni tagamaks,
et kõik pööravad oma kaardid ümber samal hetkel.
E rireeglid
Kui väljapoole suunatud
nooltega kaart põhjustab:
• teise väljapoole suunatud
nooltega kaardi tõmbamise, ei
põhjusta see uute kaartide pööramist.
• sissepoole suunatud nooltega
kaardi tõmbamise ning sellest tingitult duelli,
võib esimesena tootemisammast puudutanud
mängija valida: kas jätta duelli tulemuse kehtima
(kaotaja võtab kõik ladumispakid ja paja) või
lahendatakse uue kaardi eriomadus (võitja
paneb oma ladumispaki laua keskele – vt.
sissepoole suunatud nooltega kaart ülal).
W o p o p o p
6
• korraga mitu duelli, võidab esimesena tootemisamba
haaranud mängija ning kõiki teisi duelle eiratakse.
Mängu lõpp
Kui mängija pöörab ümber oma viimase kaardi, ei
ole ta veel võitnud. Mängija peab duelli võitmise läbi
saama lahti ka oma ladumispakist. Ainult sellisel juhul
kuulutatakse ta pealtvaatajate ülistuste saatel võitjaks
ning talle omistatakse hõimu pealiku ning Ülima Vaimse
juhi tiitel!
Valikuline reegel: Mäng võib jätkuda, et määrata
ülejäänud mängijate suhteline tähtsus hõimus.
Eriolukorrad:
• Kui mängija viimane ümberpööratud kaart juhtub olema
sissepoole suunatud nooltega kaart ning mängija ei suuda
tootemisammast enda kätte haarata, peab ta võtma
kõigi mängijate ladumispakid (selle asemel, et võitja
paneb enda omad patta) ning mäng jätkub iidsete
Abouloubou needuste pomisemise saatel;
• Kui mängija viimane ümberpööratud kaart juhtub
olema värviliste nooltega kaart, peab ta võtma
laualt kõik ladumispakid ning mäng jätkub.
(Värviliste nooltega kaardil ei ole sellisel
juhul eriomadust.)
• Kui mängija viimane ümberpööratud kaart
juhtub olema väljapoole suunatud nooltega
kaart, võidab mängija automaatselt.
7
Variant kolmele mängijale: Värviliste nooltega kaart eemaldatakse
mängust. Kui kaardi ümberpööramisel on kõik pealmised kaardid sama värvi, tuleb tegutseda
samamoodi, nagu oleks pööratud ümber värviliste nooltega kaart.
Variant kahele mängijale: Mängijad mängivad mõlema eraldi käega.
Mängijate mõlemad käed on iseseisvad ning mõlemal käel on eraldi tõmbamispakk.
Värviliste nooltega kaart eemaldatakse mängust ning ülejäänud kaardid jagatakse 4
võrdsesse pakki.
Mängijad pööravad kaarte vaheldumisi parema ja vasaku käega. Järjekord on järgmine:
• mängija parem käsi,
• mängija parem käsi,
• mängija vasak käsi,
• mängija vasak käsi,
jne...
Duelli puhul võib tootemisamba haaramiseks kasutada vaid vastavat kätt. Duellist võtavad osa
vaid käed, mille pakkidel olevad kaardid duelli põhjustasid.
Kui duelli põhjustaksid mängija vasak ja parem käsi ei TOHI mängija tootemisammast haarata.
Sissepoole suunatud nooltega kaardi puhul peaks mängija valima käe, millele see kõige kasulikum
on – näiteks suurema ladumispakiga. Seda on muidugi lihtsam öelda kui teha.
Mäng lõppeb, kui:
mõlemad mängijad on saanud lahti ühest tõmbamispakist või üks mängija on saanud lahti
mõlemast oma tõmbamispakist.
Mõlema allesjäänud kaardid loetakse üle ning vähima allesjäänud kaartide arvuga mängija võidab.
Kõik teised reeglid jäävad samaks.
Variant ühele mängijale: Leia paar bongotrummi, kutsu hõim kokku ning
õpeta neile mäng selgeks!»
Kui sa ostsid mõne Jungle Speed’i lisapaki ning soovid nüüd taastada varasemate mängude rahu ning
vaikuse, saad sa erinevate pakkide kaarte eristada kaardinurgas olevate märkide abil.


Esitage küsimus

Ei vaja registreerimist

Esitage küsimus, ei vaja registreerimist, vastatud küsimused. kui te siiani pole oma küsimusele vastust leidnud, kasutage allolevat vormi, et esitada meile oma küsimus meie kaupade kohta

(valikuvõimalus)
*(Tahan olla teadlik kui vastus on valmis)

Hetkel pole ühtegi ülevaadet

Kirjutage oma ülevaade

Kirjutage oma ülevaade

Related Products

Яндекс.Метрика

Demo Options